Thursday, November 19, 2009

Kemeja Terbaru Keluaran Terbaru Sinar Inspirasi

Sesudah hari raya, orang ramai sudah mula kembali ke alam bekerja. Sinar Inspirasi mencetuskan produk terbaru Kemeja Eksklusif pelbagai jenama. Terdiri dari empat jenama iaitu GIORGIO ARMANI, PAUL SMITH, BURBERRY & LACOSTE. Semuanya ada 21 Model dan Design tersendiri. Menggunakan kualiti kain terbaik dan material sama dengan Original Grade A+. Saiz yang tersedia adalah dari 15/5(s) sehingga 18/5(xxl). Anda boleh mencuba saiz terlebih dahulu di Butik Pemborong kami. Kunjungi segera, untuk pemborong, stok yang tersedia amatlah banyak dan tidak perlu risau dari ketinggalan. Rebutlah peluang menjadi pujaan teman-teman sepejabat dan imej anda akan lebih dipandang tinggi oleh staff atasan anda. Call/sms Hafiz: 013 9798 501.
P/S: sila click atas gambar untuk imej yang lebih jelas.

2 comments:

  1. salam tuan keda, kalau demo buat list so-so pah tu ada siap dengan rego lagi kemah gu, senang nak buat bajet. lagi satu macam kawe duk jauh susah jugok. Baik demo ambik satu webhosting dan domain demo pah tu buat website siap dengan borang tempahan...baru kemah sikit boh.

    ReplyDelete
  2. SALAM ziarah...kami ada menjual..baju kemeja pejabat bundle..condition seperti baru pada harga murah... mari lawati di

    http://kemejabundle.blogspot.com/

    ReplyDelete